poniedziałek, 3 października 2016

Jesień u nas koronę ma tego roku jakby cierniową

Mam katar. Czyli w skali dla mężczyzn - za dwie minuty wyzionę ducha (choć przez zatkany nos mój rozbuchany duch nie przejdzie). W skali dla kobiet - jeszcze dam radę przebiec maraton i uratować dziecko z płonącego domu.

Mam katar. Mam go w nosie. Mam szczecinę w gardle. I łzy w oczach (i sztuczne katarowe i trochę te prawdziwe niekatarowe też). Mam wióry w głowie. Więcej niż zwykle :D

Zatem dużo rzeczy mam. Ale ja dziękuję za taki dostatek. Z przekąsem.

Mam też dużo do opowiedzenia. Wydmucham nos i wióry z głowy i opowiem, co było, gdy mnie tu nie było.

Teraz pociągnę nosem i z kubka herbaty.

Przyjdą zaś!

Happy End

Mam nowe butki-botki! W tym roku jesień na obcasach! :)

17 komentarzy:

  1. Katar trwa tydzień lub siedem dni, kup sobie TABCIN to trochę ulży na wszystkie opisane objawy. Ja właśnie zamierzam kupić botki, ale chyba nie na obcasach, stara jestem...

    OdpowiedzUsuń

  2. Minioną zimę przedreptałam w adidasach Wallmaxa, a botki zimówki na obcasach spoczywały grzecznie w szafie.
    Kręgosłup był mi niezmiernie wdzięczny.
    Zjadaj duże dawki wit.C, minimum 800 mg na dobę przez kilka dni i dużo płynów pij. Zdróweczka Ci życzę.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to lubię czasem na obcasach popomykać ;)

      Usuń
  3. Ja na katar zawsze wdycham Amol. Fajnie piszesz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowka kochana :)
    Leczony czy nie trwa tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. To jeszcze kilka dni przede mną ;)

      Usuń
  5. na katar najlepszy czosnek z cytryną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jedyna konfiguracja z czosnkiem, której bym nie tknęła ;)

      Usuń
  6. Mój katar już odszedł w siną dal, Twój zaraz też odejdzie i nie umiem sobie już wyobrazić ile dasz radę zrobić bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Tyle rzeczy do robienia! Przede wszystkim - oddychanie :)

      Usuń
  7. Kochana życzę zdrówka! Ja też ostatnio byłam niestety chora :(.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam ostanio przeziębiona, więc rozumiem Twój ból. Kataru na szczęście nie miałam :P
    Życzę zdrowia i żeby buty się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń